تفریح و سرگرمی

تغذیه‌ی مناسب برای پیشگیری از کرونا

این روز‌ها با مصرف روزانه منابع غذایی ویتامین C مانند مصرف سبزی و سالاد همراه با غذا، میوه‌های حاوی ویتامین C مثل پرتقال، نارنگی، لیموشیرین، کیوی و سبزی‌هایی مثل انواع کلم، گل کلم، شلغم، فلفل سبز و فلفل دلمه‌ای می‌توان مانع از ابتلا به بیماری شد.

با مصرف روزانه یک عدد پرتقال یا دو عدد نارنگی ویتامین C مورد نیاز روزانه بدن تأمین می‌شود. هویج و کدوحلوایی و سبزی‌های سبز تیره مثل اسفناج، برگ چغندر وبرگ‌های تیره رنگ کاهو هم از منابع خوب ویتامین A است. از طرفی شست وشوی کامل مواد غذایی، سبزی و میوه و ظروف تهیه و پخت غذا هم جزو نکاتی است که باید با دست تمیز انجام شود. در ادامه به رژیم غذایی مناسب این روز‌ها می‌پردازیم:

روزانه چه میزان میوه و سبزی مصرف کنیم؟

بهترین پروبیوتیک‌ها برای کاهش وزن

پروبیوتیک ها به ایجاد تعادل در جمعیت باکتری های خوب در برابر باکتری های بد دستگاه گوارش بدن انسان کمک می کنند. زمانی که تعادل جمعیت باکتریایی روده از بین می رود، ممکن است نفخ، یبوست، اسهال، یا دیگر بیماری های گوارشی را تجربه کنید. بازگرداندن تعادل به جمعیت باکتریایی روده با کمک پروبیوتیک ها می تواند به بهبود این شرایط کمک کند و بسیاری فواید سلامت دیگر را نیز ارائه می کند. یک میکروبیوم سالم روده ممکن است حتی طول عمر شما را افزایش دهد.