تفریح و سرگرمی

تعبیر خواب مارمولک سبز، سیاه، قهوه ای، سفید، خاکستری، مرده و بزرگ

تعبیر خواب مارمولک چیست

تعبیر خواب مارمولک زیاد در خانه منفی است و ممکن است نشانه هشدار باشد. تعبیر دیدن مارمولک در خواب به این معنی است که ممکن است خیلی زود یکی از نزدیکان به شما فریب‌تان می‌دهد و به شما حمله می‌کند، بنابراین پس از دیدن خواب مارمولک بزرگ یا مرده باید مراقب باشید. ممکن است خبر نداشته باشید اما دشمنان زیادی در زندگی دارید. تعبیر خواب مارمولک از دید معبران غربی یعنی دشمنان در صدمه زدن به شما پیروز می‌شوند. باید در محل کار خیلی مراقب باشید و به هر کسی اعتماد نکنید چون کسانی نسبت به شما نیات بدی دارند. دیدن مارمولک در خواب نشانه برخورد و مقابله بیننده خواب با ترس‌هایی که در بیداری در پیش روی آن قرار گرفته‌اند. تعبیر خواب مارمولک را در معبرین غربی نماد غرایز درونی و عکس العمل‌های فردی شخص خواب بین می‌دانند همچنین حمله یک مارمولک در خواب اشاره ای به درگیری‌های شخصی و ذاتی دارد. اگر در خواب ببینید مارمولک با یکدیگر جفتگیری می‌کنند، به معنی آن است که باید در آینده نزدیک مواظب باشید چون کسی ممکن است به شما حمله کند. این شخص ممکن است یکی از دوستان یا همکار شما باشد.

تعبیر خواب مارمولک سبز

تعبیر خواب دیدن مارمولک سبز در خواب و اگر مارمولکی که در خواب می‌بینید سبز باشد، به معنی آن است که مشکلات زیادی در آینده‌ای نزدیک خواهید داشت اما نگران نیستید چون آن ها را به راحتی حل خواهید کرد. بطور کلی اگر در خواب مارمولک سبز رنگ ببینید، علامت آن است که باید مراقب خود باشید. به گزارش سماتک تفسیر و تعبیر خواب مارمولک سبز برای دختران و زنان جوان بیشتر به معنای قطع رابطه جنسی و یا جدایی از معشوق است مخصوصا اگر با دیدن خواب مارمولک سبز  احساس ترس کند یا اقدام به فرار نماید ایشان نوشته اند. اگز زن بارداری خواب ببیند مارمولک سبز بزرگ در خانه اش است به علامت این است یک اختلاف بزرگ بین اقوام خودش و شوهرش شکل میگیرد که در نهایت باعث دلخوری های زیادی می شود اگر دختری خواب ببیند مارمولک سبز رنگ بزرگ روی بدنش است و فقط آن را مشاهده میکند به علامت شانس بزرگی است که در عشق و یا رابطه های عاشقانه می آورد اما اگر با دیدن چنین صحنه ای بترسد و یا فریاد بکشد معنای آن چیزی به جز جدایی و قطع رابطه با معشوق نیست.

تعبیر خواب مارمولک سیاه

تعبیر خواب دیدن مارمولک سیاه در خواب از دید علامه مدنی نوشته شده است که تعبیر خواب مارمولک سیاه ریز در رویاهای ما به اختلاف و درگیری های زیاد و پی در پی با معشوق اشاره می کند. دیدن خواب مارمولک سیاه به معنی آن است که در دوره‌ی پیش رو بسیار مایوس خواهید شد. شما عاشق هستید و از معشوق خود بیش از حد انتظار داشته‌اید، اما به نتیجه‌ای نرسیده‌اید. به خاطر همین موضوع بسیار ناراحت هستید و نمی‌دانید چگونه بر این یاس و نا امیدی فائق آیید. همچنین تعبیر خواب مارمولک سیاه بزرگ از دیدگاه شیخ طوسی دیدن مارمولک های سیاه و سفید در خواب با هر اندازه در رویاهای ما نشان دهنده ی اختلاف نظر و یا دخالت های زیاد دیگران در زندگی شخصی است.

تعبیر خواب مارمولک قهوه ای

تعبیر خواب دیدن مارمولک قهوه ای بزرگ یا کوچک در تمامی رویاها به این نکته اشاره میکنند که ممکن است بیانگر فردی در زندگی تان باشد که خونسرد، ترسو یا پوست کلفت است. جنبه‌ی مثبت دیدن خواب مارمولک قهوه ای این است که مارمولک نماد پدید آمدن خلاقیت، احیا و جوان سازی (تجدید حیات) است. ممکن است بیانگر این باشد که جای پایتان محکم است. تعبیر خواب مارمولک قهوه ای نشانه خوبی است و حاکی از آن است که نسبت به ارزش‌های معنوی‌تان آگاه خواهید شد و مسیری درستی را که باید بپیمایید پیدا خواهید کرد و در کار و زندگی موفق خواهید شد.

تعبیر خواب مارمولک خاکستری

تعبیر خواب دیدن مارمولک خاکستری در خواب به نشانه دعوا و درگیری و خیانت است و دیدن این خواب بد یمن است. دیدن خواب مارمولک خاکستری یعنی شخصی نزدیک به شما با شما به زودی دعوا خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که برای انجام کاری اشتیاقی قوی دارید اما آن شخص مانع رسیدن شما به آن می‌شود و باعث درگیری شما با او می شود. همچنین تعبیر خواب مارمولک خاکستری در خواب می‌تواند توضیح دیگری نیز داشته باشد و به معنی آن باشد که یکی از نزدیکان‌تان وقتی که اصلا انتظارش را ندارید به شما خیانت خواهد کرد. اما، اگر مارمولک خاکستری در خواب به شما حمله کند، این خواب می‌تواند هشداری برای شما باشد.  بطور کلی دیدن مارمولک خاکسترى در خواب یکی از علامت های دعوا و نزاع است که به زودی رخ خواهد داد.

تعبیر خواب مارمولک سفید

در واقع رنگ سفید در اینجا مانع رسیدن زیان از سمت افراد رذل و بد ذات می شود. تعبیر خواب مارمولک سفید روی دیوار اگر روی دیوار بود و در حال نزدیک شدن به سمتتان بود و یا در حال بالا رفتن یا پایین آمدن از دیوار بود نشانه‌ی آن است که از روابط اجتماعی با دیگران سود اندکی خواهید برد. تفسیر دیدن خواب مارمولک سفید یعنی برای رسیدن به اهداف‌تان و موفقیت هر کاری انجام می‌دهید. شما به توانایی‌های خودتان باور دارید و هرگز تسلیم نمی‌شوید. شما آمادگی غلبه بر تمام ترس‌ها و موانعی که ممکن است سر راه‌تان ظاهر شوند را دارید.

 

تعبیر خواب مارمولک مرده

دیدن مارمولک مرده در خواب چه تعبیری دارد؟ اگر مارمولک مرده‌ای را در خواب ببینید، این خواب مفهوم بدی دارد. شخصی که عاشقش هستید احتمالا فریب‌تان می‌دهد و شما از این موضوع خیلی مایوس خواهید شد. این احتمال وجود دارد که شریک عشقی‌تان به شما خیانت کند، و شما باید برای شنیدن این خبر بد از شخصی آمادگی داشته باشید. همچنین تعبیر خواب مارمولک مرده نماد مشکلاتی است که ممکن است در ازدواج یا رابطه عاطفی تان به وجود بیاید. این خواب هشدار جدی است به شما تا با شریک جنسی تان در رابطه با تمام مشکلاتی که ممکن است در آینده وجود داشته باشد صحبت کنید.

تعبیر خواب مارمولک آبی

اگر مارمولکی که در خواب دیده‌اید آبی باشد هشداری است که برای حملاتی در آینده‌ی نزدیک آماده شوید. کسی از همکاران‌تان به شما حسادت می‌کند و سعی خواهد کرد به شما آسیب بزند. اگر خواب ببینید مارمولک آبی بزرگ به دنبال تان است و شما فرار می‌کنید، به معنی آن است که در عالم بیداری از کسی می‌ترسید و از این شخص فرار می‌کنید.

 

تعبیر خواب مارمولک قرمز

اگر شخصی خواب ببینید مارمولک قرمز رنگی را می‌کشید، علامت آن است که شهرت و ثروت از دست رفته خود را بار دیگر به دست می‌آورید. دیدن خواب مارمولک قرمز، بسیار خوش یمن است. این خواب علامت آن است که دوره‌ی خارق‌العاده‌ای پولدار شدن را پیش رو خواهید داشت. در هر کاری که انجام می‌دهید موفق خواهید شد و از تمام جنبه‌های زندگی‌تان رضایت خواهید داشت.

تعبیر خواب مارمولک بزرگ

تعبیر خواب دیدن مارمولک بزرگ نوشته اند اگر کسی خواب یک مارمولک بزرگ را ببیند به نشانه ی آن است که برای مدت زمان کوتاهی بین او و همراهانش اختلاف می افتد و این همراهان میتواند در درجه ی اول شوهر در درجه ی دوم دوستان و در درجه ی سوم اقوام و اشنایان باشد بطور کلی دیدن مارمورلک های بزرگ و به تعداد زیاد در خانه به علامت قهر دعوا و کینه توزی بین صاحب رویا و دیگران است و جزء رویاهایی محسوب میشود که در عرض چند روز تاثیرات منفی را در زندگی واقعی میگذارد ، شیخ مفید نوشته است یکی از رویاهایی که تعبیر آن با سرعت زیادی در زندگی واقعی عکس میشود دیدن مارمولک بزرگ در خانه هستند چنان چه خواب ببینی مارمولک بزرگ را در دست گرفتی به نشانه ی این است که در یک مشاجره ی شدید لفظی شروع کننده شما هستید و باعث اختلاف می شوید اگر ببینی روی مارمولک بزرگ در خانه پا میگذاری این به معنای پا درمیانی کردن و یا آشتی دادن کسانی است که با یکدیگر مشکل پیدا کرده اند یا قهر هستند.

 

تعبیر خواب نگهداری مارمولک

دیدن خواب نگهداری مارمولک، به معنی آن است که هم اکنون در وضعیت خطرناکی قرار دارید. این امکان وجود دارد که فرد بسیار خطرناکی اطراف‌تان باشد پس باید مراقب باشید. احتمالا این فرد خطرناکی یکی از افراد محل کارتان باشد، پس بهترین کار آن است که از او فاصله بگیرید. اگر ببینی مارمولک های بزرگ و زیادی را در خانه نگهداری می کنی تعبیر آن غم و غصه ای است که بصورت یکباره وارد زندگی شما می شود. اگر در خواب مارمولکی را بگیرید و از آن نگهداری کنید، یعنی این که دوره عالی پیش رو خواهید داشت. بر تمام موانع موجود بر سر راه‌تان غلبه کرده‌اید و حالا زمان لذت بردن است. بطور کلی تعبیر خواب نگهداری مارمولک به استعداد‌های‌تان باور دارید و از بینش و بصیرت‌تان پیروی می‌کنید. شما آمادگی آن را دارید که فصلی جدیدی از زندگی‌تان را آغاز و گذشته را پشت سر رها کنید.

تعبیر خواب کشتن مارمولک

بطور کلی تعبیر خواب کشتن مارمولک خوب است و رهایی از سختی ها و مشکلات است. اگر خواب دیده باشید مارمولک بزرگی را کشته‌اید، این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که بر تمام مشکلات و دشواری‌هایی که اکنون دارید فائق می‌آیید. تعبیر خواب کشتن مارمولک در خواب یعنی شما شخصی قوی و با پشتکار هستید و نتیجه‌ی تلاش‌های‌تان را خواهید گرفت. این خواب همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که می‌خواهید دوباره شهرت خوبی به هم بزنید. تعبیر خواب کشتن مارمولک در خانه و یا نابود کردن آن به هر نحوی تعبیر خوبی دارد و به علامت سپری در برابر انواع بلاها خطرات و مشکلات است اگر برای کشتن مارمولک در خواب روی آن پا بگذاری این به معنی پا درمیانی کردن و یا آشتی دادن کسانی است که با یکدیگر مشکل پیدا کرده اند یا قهر هستند.

همچنین بخوانید:

تعبیر خواب مارمولک در حال خزیدن

تعبیر خواب مارمولک خزیدن در خواب نشانه خوبی ندارد. این خواب احتمالا هشداری است به شما برای آنکه مراقب باشید چون ممکن است فرد خطرناکی در اطراف شما باشد. این شخص احتمالا می‌خواهد کار بدی با شما انجام بدهد و شاید فرد بسیار شروری باشد. اما، اگر در خواب ببینید مارمولک درون سوراخی در حال خزیدن است، در آنصورت خواب شما تعبیر متفاوتی خواهد داشت. در واقع دیدن خواب خزیدن مارمولک می‌تواند به معنی آن باشد که تمایلات و فانتزی‌های جنسی شما سرکوب شده‌اند و شما از زندگی جنسی خود رضایت ندارید. همچنین تعبیر خواب مارمولک در حال خزیدن روی بدن ممکن است برای شما بسیار معذب کننده‌ و منزجر کننده باشد و ممکن است ترسناک هم باشد.

 

تعبیر خواب خوردن مارمولک

خوردن مارمولک در خواب چه تعبیری دارد؟ اگر در خواب ببینید مارمولک می‌خورید، این خواب نمادی مثبت دارد. معنی‌اش آن است که می‌توانید در دوره‌ی پیش رو انتظار فراوانی و ثروت داشته باشید. وضعیت مالی‌تان بسیار خوب خواهد بود و خوشحال خواهید شد.

تعبیر خواب گاز گرفتن مارمولک

تعبیر دیدن خواب گاز گرفتن مارمولک نماد مشکلات مالی است که انتظار می‌رود به زودی برای‌تان اتفاق بیفتد. غلبه بر این وضعیت آسان نیست، پس باید صبور باشید و باور داشته باشید زمان بهتری از راه خواهد رسید. تعبیر خواب گاز گرفتن مارمولک در خواب ممکن است برای شخص خواب بیننده بسیار ناراحت کننده بوده باشد و باید بگوییم که چنین خوابی بد یمن است. تفسیر خواب گاز گرفتن مارمولک آن است که کسی می‌خواهد از شما سوء استفاده کند، پس نباید به دوستان تان به سادگی اعتماد کنید. اگر زنی خواب ببیند مارمولکی از روی دامن او راه می‌رود یا او را گاز می‌گیرد، نشانه آن است که اندوه و بدبختی به او روی می‌آورد. همسر او در اثر حادثه ای معلول خواهد شد. و او برای گذراندن زندگی با تمامی تلاش و جدیت فراوان تنها درآمدی ناچیز عایدش خواهد شد. به اعتقاد علامه طباطبایی تعبیر خواب گاز گرفتن مارمولک برای زنان نسبت به مردان نحسی بیشتری دارد و تفسیر آن بسیار ناخوشایند است مخصوصا اگر خواب ببیند که مارمولک هایی با جثه ی بزرگ او را گاز میگیرند در این صورت تفسیر آن به این گونه است که بار غم ها رنج ها و انواع گرفتاری های روحی سبب می شود تا زن تحت فشار زیادی قرار بگیرد و از هر طرفی تحقیر شود و در اکثر موراد این رویا به علامت بیماری های جسمی و خطرناک میباشد و حتی باعث از کار افتادن شوهر بخاطر اتفاقات و حوادث مختلف است.

منبع: سماتک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی