تفریح و سرگرمی

9 نقطه از جهان که هنوز رسم آدمخواری در آنها زنده است! 3.7

ما می‌دانیم که زندگی نوعی جنگ است اما در برخی از قسمت‌های دنیا چیزی فراتر از جنگ است و در این بخش‌ها انسان‌ها خورده می‌شوند. آیین خوردن انسان از طرف اکثریت جوامع نفرت‌انگیز محسوب می‌شود اما این رسم هنوز زنده است. مناطقی از جهان وجود دارد که خوردن گوشت انسان ریشه در سنت آنها و بخشی از فرهنگشان دارد. خوردن گوشت انسان به دلایل مختلف انجام می‌شود، این دلایل شامل مراسم‌های مذهبی یا حتی نیاز شدید به غذا می‌باشد. این اقدام چه قانونی باشد و چه غیرقانونی، همچنان در جهان وجود دارد، امروز در این بخش به 9 نقطه از جهان می‌رویم که همچنان آیین آدم‌خواری در آنها وجود دارد.

Image result for رسم آدمخواری

۱. پاپوآ گینه‌نو (Papua New Guinea)

​در گینه نو غربی در امتداد رود Ndeiram Kabur، قبیله‌ای به نام کورووی (Korowai) زندگی می‌کنند. مردمان این قبیله اعتقاد دارند که یک جادوگر برخی از افراد قبیله را می‌کشد و وظیفه آن‌ها این است که لاشه فرد کشته‌ شده را بخورند تا انتقام مرگ او را بگیرند.

۲. غارهای نهیهه (Naihehe)، سیگاتوکا (Sigatoka)، فیجی

فیجی سابقه طولانی در آدم‌خواری دارد و حتی قبلا  جزیره کنیبال (Cannibal Island) نامیده می‌شد. این رسم و آیین در سال‌های اخیر به جز در غارهای نهیهه که آخرین محل زندگی آدم‌خوارهای جزیره فیجی هستند، تقریبا از بین رفته‌ است.

 

۳. رود گنگ، هند

آگوری (Aghori)، یک فرقه از راهبان هندی است که به منظور کسب روشن‌گری معنوی مراسم آدم‌خواری دارند. این گروه در حال حاضر تنها 20 عضو دارد و در کاسه جمجمه انسان‌ها نوشیدنی می‌خورند و بدن خود را در بقایای سوخته انسان‌ها می‌پوشانند. با این حال آنها کسی را برای این مراسم نمی‌کشند و از اجساد افرادی که قبلا مرده‌اند استفاده می‌کنند.

 

۴. جمهوری دموکراتیک کنگو

​در جلسه سازمان ملل متحد در سال 2003، سینفاسی ماکالو (Sinafasi Makelo) یکی از نمایندگان ادعا کرد که شورشیان کنگو از استان ایتوری (Ituri) مردم خود را زنده زنده می‌خورند.

 

۵. کامبوج

​سربازان کامبوج که در جنگ با خمرهای سرخ بودند، متهم شدند به اینکه قلب و کبد سربازان خمرهای سرخ که در جنگ کشته‌ شده‌ بودند را برداشته‌اند تا آن‌ها را در خانه به عنوان شام بخورند.

 

۶. نوکو هیوا، French Polynesia

​در سال 2011، استفان رامین (Stefan Ramin) توریست آلمانی در حالی در نوکو هیوا (Nuku Hiva) گم شد که در همان زمان یک مراسم سنتی شکار در حال انجام بود. بقایای جسد او بعدها در نزدیکی جایی که آتش روشن بوده، پیدا شد. اعتقاد بر این است که جسد وی تکه تکه شده و توسط قبیله‌ای که مظنون به آدم‌خواری است، سوزانده شده است.

 

۷. لیبریا

پس از اولین جنگ داخلی لیبریایی، پزشکان خارجی شواهدی از فعالیت‌های آدم‌خواری یافتند که برای  سازمان عفو بین‌الملل فرستاده بودند. دبیر کل فعلی لیبریا به جای بررسی شواهد گفت: آنچه این قبایل با بدن‌ها انجام می‌دهند، نقض حقوق بشر است اما بخشی از تعهد و نگرانی ما نیست.

 

۸. روتنبورگ (Rotenburg)، آلمان

​ آلمان به لک‌تر هانیبال (Hannibal Lecter) در مورد فردی به نام آرمین مایوس (Armin Meiwes) که رویای خوردن گوشت انسان را داشته پاسخ داد. آرمین مایوس قربانی که دواطلبانه آگهی داده بود را پیدا کرد. این دو نفر قبل از اینکه آرمین با یک چاقوی 12 اینچی قربانی را ناقص کند، با هم شام خوردند. وی بعدها به جرم قتل بازداشت شد. در آلمان آدم‌خواری جرم محسوب نمی‌شود.

 

۹. میامی، فلوریدا

​در سال 2012 یک مرد لخت و دیوانه در میامی توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت، این اتفاق درست زمانی افتاد که وی در حال خوردن صورت یک بی‌خانمان بود. کنیبال رودی یوجینی (Cannibal Rudy Eugene) بدون اینکه بفهمد، به رونالدو پاپو (Ronaldo Poppo) در یکی از خیابان‌های فلوریدا حمله کرد و او را با یک چشم و صورت به شدت آسیب دیده تنها گذاشت.

منبع: لست سکند

واقعا باورنکردنیه

اطلاعات جالبی بود که نمیدونستم 

چه ترسناک یا خدا

ادم اصن باورش نمیشه چقد عجیب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی